Ένα απαιτητικό κουίζ στα Διανύσματα!!!!
Για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές της Β Λυκείου.
Διανυσματικός Λογισμός στο Επίπεδο
Επιμένουμε ότι:
για να φτάσει κανείς με αξιώσεις
και να μελετήσει τα Μαθηματικά της Γ Λυκείου,
για να πετύχει στις εξετάσεις αλλά και πολύ περισσότερο,
για να προχωρήσει τη μελέτη του, στα Μαθηματικά,
στα πανεπιστημιακά έδρανα, και για να έχει το ελάχιστο δυνατό επίπεδο γνώσεων,
που θα μπορεί να του εξασφαλίσει την κατανόηση των Ανώτερων Μαθηματικών που ακολουθούν, δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να αγνοεί,
και ακόμα χειρότερα, να απαξιώνει τα Μαθηματικά της Β Λυκείου
και μάλιστα με την ψευδο δικαιολογία «ότι δεν εξετάζονται στην Γ Λυκείου»(;;;;).
Η Μαθηματική Γνώση έχει συνέχεια, έχει αλληλουχία και αλληλεπίδραση.
Οτιδήποτε άλλο, απλά σημαίνει φτώχια και μαθηματική κουτοπονηριά,
ενίοτε δε και κακογουστιά.
Ειδικά όταν τέτοιες «επαναστατικές» και «αναγκαστικά πρακτικές» απόψεις,
ακούγονται αλλά και εφαρμόζονται από επαγγελματίες Μαθηματικούς,
προσπαθώντας να χωρέσουν σε 4,5 μόλις ώρες, την εβδομάδα, ένα πολύ απαιτητικό και ευρύ φάσμα Μαθηματικής Γνώσης που εμπεριέχεται στην απαιτούμενη ύλη της Β Λυκείου.
Και βέβαια είναι επικίνδυνες και καταστροφικές για τη συνέχεια, όταν διαφημίζονται
(με την ανοχή της άγνοιας ή τη μιζέρια της βλακείας, αυτό δεν έχει και τόσο σημασία)
και εφαρμόζονται, από «φωστήρες», «πανεπιστήμονες» αντιποίησης, ασχετοσύνης
και «γιαλαντζί μαθηματικών» περιωπής… στα κρυφά και χωρίς ίχνος ντροπής,
στα υπόγεια της συναλλαγής και στο περιθώριο της επιστημονικής γνώσης, την οποία προφανώς και δεν κατέχουν!!!, αναπαράγοντας ξεπερασμένες πρακτικές, και αντιγράφοντας φτηνές επαιτείες «συγγραμμάτων» και σημειώσεων «ακριβών ιδιαιτεράδων, αυτών που ξέρουν και κάθε χρόνο πιάνουν τα θέματα!!!», παντελώς άσχετοι και πάντα βέβαια, αισχρά κρυμμένοι, πίσω από «επίσημες ταμπέλες» ερμαφρόδιτων κλώνων …κατά τα άλλα νομότυποι(;;;) και αξιοποιώντας την ένοχη σιωπή χρόνια τώρα (άθλια αμοιβαία ή απλά ισοσκελισμένη(;;;) με απευθείας αναθέσεις, επίσης δεν έχει σημασία)
Εμείς εξακολουθούμε και καταθέτουμε μια άλλη άποψη για την προσέγγιση των Μαθηματικών στο Λύκειο, και για την προετοιμασία τους για τα πρώτα εξάμηνα στο Πανεπιστήμιο.
Επιμένουμε λοιπόν Μαθηματικά.
Επιμένουμε στην ομορφιά και στην γοητεία της Ολοκληρωμένης Μαθηματικής Γνώσης, κλείνοντας τα αυτιά σε «σειρήνες ευκολίας» και ακυρώνοντας στην πράξη
επιβεβλημένες πολιτικές κλαδικής ευθυγράμμισης…. προς τα κάτω
Αποχαιρετάμε μια δύσκολη Χρονιά που μας τα πήρε όλα!!!!
Όμως εμείς δεν καταλαβαίνουμε τίποτα!!!!
Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε
«Και η πιο Μαύρη Νύχτα Θα φέρει το Φως»
Non Mollare Mai
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου