52η Δημιουργική Στάση
Η Αναζήτηση και η εμβάθυνση συνεχίζεται…
Εύχομαι, για αυτό το τελευταίο κρίσιμο διάστημα,
Κουράγιο και Ακατάβλητη θέληση
Στα παιδιά που μάχονται να κατακτήσουν τη γνώση αλλά
Και στου Συναδέλφους που αγρυπνούν, δεν εφησυχάζουν,
εξερευνούν και διαρκώς ανακαλύπτουν…
Ώστε να κατακτούν και να διατηρούν τον τίτλο του Δασκάλου
Και βέβαια να στέκονται συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι
Στη Μάχη που έρχεται
Υ.Γ.
Προς τους Μαθητές μας
Εννοείται δεν υπάρχει περίπτωση να μας ζητήσουν 3 ρυθμούς μεταβολής!!!
Το διαγώνισμα είναι για μας δείξει, μερικά από τα διαφορετικά ερωτήματα, που μπορούν να μας ζητήσουν ( ένα από όλα αυτά κάθε φορά)
και πως η ουσία είναι η ίδια:
Τα προβλήματα του ρυθμού μεταβολής (δεν πρέπει να μας φοβίζουν) το αντίθετο μάλιστα,
μας δίνουν μόρια, μόνο και μόνο αν ξέρουμε
να εκφράζουμε τα μεταβαλλόμενα μεγέθη ως προς την μεταβλητή που αλλάζει
(εδώ ο χρόνος)
Και αν ξέρουμε να παραγωγίζουμε μια σύνθετη συνάρτηση!!
Και εννοείται δεν πρόκειται να μας ζητήσουν να αποδείξουμε τρεις ανισώσεις στο
Θέμα Δ ( για αυτό και υπάρχει η επιπλέον βαθμολόγηση 25++)
Και πάλι, με αφετηρία τη συνάρτηση του Θέματος Δ και τις ιδιότητες που απορρέουν από τη μελέτη της συμπεριφοράς της, ενδεικτικά παρουσιάζουμε διαφορετικές ανισώσεις που μπορούν να ζητηθούν, συνδυάζοντας και απλές αλγεβρικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις.
Ελπίζω, όσοι από εσάς δοκιμάσετε, να απολαύσετε τη διαδικασία της λύσης
Ακολουθούν οι ενδεικτικές απαντήσεις
ακολουθεί το Α4. γ) που λείπει από τις παραπάνω λύσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου