Κυριακή 22 Μαΐου 2011
Οι απαντήσεις στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΗΣ 2011_ΘΕΜΑ Δ.
Σχόλιο:
Γενικά:
Τα θέματα εμφανώς πιο ανεβασμένα σε σχέση με το παρελθόν.
Η επιτροπή των εξετάσεων κατά καιρούς _και ιδιαίτερα στις επαναληπτικές εξετάσεις του Ιουλίου_ έχει δώσει δείγματα γραφής με απαιτητικά θέματα και έχει οριοθετήσει το «ταβάνι» των θεμάτων που μπορούν να ζητηθούν και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας _ που είναι κατά γενική ομολογία ένα μάθημα με ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ για διαπραγμάτευση . (απλά μέχρι τώρα στις εξετάσεις του Μαΐου η ίδια η επιτροπή ακολουθούσε την πεπατημένη βάζοντας συνήθως 15 ή ακόμα και 17 μονάδες προβλέψιμες)
Ειδικά:
Όλα τα θέματα (εκτός του Α) ήταν «κλειδωμένα» και απαιτούσαν, εκτός από άριστη γνώση της Θεωρίας και μαθηματική σκέψη. Αυτό και βέβαια δεν είναι κακό και μάλλον θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο σε κάθε εξέταση.
Στο Θέμα Γ δεν είναι απαραίτητα κακό το ότι το ζητούμενο μπορούσε να εξαχθεί και από την παραλληλία ΔΕ//x΄x και από τη μέση τιμή _ τη μέση τιμή έτσι κι αλλιώς, πολλοί μαθητές, τη χρησιμοποίησαν σαν επιβεβαίωσητων αποτελεσμάτων
Στο Θέμα Δ.2. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ P(A) διαφορετικο του P(B)
Επίσης το Θέμα Δ απαιτούσε μεγάλη ευχέρεια στις πράξεις _ κάτι που βέβαια κατακτιέται από τους μαθητές στις προηγούμενες τάξεις, ιδιαίτερα στην Α΄ Λυκείου. Έτσι
Όσοι μαθητές της θεωρητικής είχαν επιλέξει το μάθημα ( ευκαιριακά ή αναγκαστικά ) και δεν το συνδύασαν με μια διαφορετικού τύπου μελέτη, συνάντησαν ανυπέρβλητες δυσκολίες, και έφταναν μόνο μέχρι το 5,….το ίδιο και οι μέτριοι μαθητές της τεχνολογικής ή της θετικής, που θεωρούσαν το μάθημα εύκολο,….
Οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι έκαναν και πάλι τη διαφορά και ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟΙ με την εξέλιξη που πήραν τα πράγματα, αφού σε ένα μάθημα που συνήθως οι βαθμολογίες ήταν σχετικά υψηλές, τώρα ο μέσος όρος της θα πέσει, επιτρέποντας τους να καλύψουν άλλες απώλειες από άλλα ενδεχομένως μαθήματα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου