supremum εκδόσεις

supremum εκδόσεις
Με σεβασμό στον Συγγραφέα ως βασικό και αναντικατάστατο κρίκο δημιουργίας ενός βιβλίου

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α
Συναρτήσεις- Όρια- Συνέχεια

τόμος Β

τόμος Β
Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών
κυκλοφόρησε

«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

.

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ_ ΜΑΗΣ 2013_ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ_ ΘΕΜΑ Α-Β







Σχόλιο
Το θέμα Β1-Β2 απλό
Το ερώτημα Β3 άστοχο, άκαιρο και ύποπτο.
Αυτή τη φορά δε θα δώσουμε συγχαρητήρια στην επιτροπή γιατί το συγκεκριμένο ερώτημα: Δεν απαιτούσε μαθηματικές γνώσεις και δεν εξέταζε το βάθος γνώσης των μιγαδικών αριθμών, ούτε τη γεωμετρική τους υπόσταση ούτε και την αλγεβρική τους
Το συγκεκριμένο ερώτημα ήταν:  
Στα όρια του «εκτός ύλης»  _ η δοσμένη σχέση,  να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, είναι πολυώνυμο 3ου βαθμού στο σύνολο των μιγαδικών αριθμών  με μιγαδικούς συντελεστές, ( δεν το ξέρει αυτό η επιτροπή; Και βεβαίως το ξέρει_ μήπως γι αυτό το έβαλε)    εκτός ύλης όχι μόνο από την εξεταστέα ύλη των τωρινών εξετάσεων αλλά και από την ύλη των δεσμών _ 20 χρόνια πίσω…..

Ποια ήταν λοιπόν η αξία του;  Για ποιό λόγο,  ένα τέτοιο «φακιρικό» ερώτημα να πριμοδοτείται με 8 ολόκληρα μόρια; Ποιον παιδαγωγικό στόχο εξυπηρετούσε; _ Ένα ερώτημα του οποίου η « ταχυδακτυλουργική τεχνική» είναι εντελώς _ιησουίτικα_  απλοϊκή ακόμα και για μαθητές α’ λυκείου με απλές γνώσεις απόλυτων τιμών;_   
Τι ήθελε ακριβώς να πετύχει ο «ανώνυμος» ή μήπως πολύ συγκεκριμένα επώνυμος εξεταστής;      
Ο στόχος προφανής:
Να στερήσει από άξιους μαθητές το απόλυτο 100άρι και να τους «περιορίσει» στο 94-95  
Έτσι το απόλυτο άριστα έγινε αδύνατο για αυτούς που πραγματικά το αξίζουν.
Αντίθετα _  οι θιασώτες όλου του φετινού εγχειρήματος και οι εκπρόσωποι τους στην επιτροπή_   επέλεξαν, το απόλυτο άριστα,ή να το κατακτήσουν αξιόλογοι μαθητές με πολύ προχωρημένες αλγεβρίστικες ικανότητες (οπότε ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά!!!_ θα ήταν βέβαια χρήσιμο να μπορούσαμε να μάθουμε πόσοι τέτοιοι μαθητές υπήρξαν) ή   να το κάνουν «δώρο» _ μόνο σε όσους δεν το αξίζουν πραγματικά και απλά έτυχε οι μεγαλοαστοί γονείς τους ( κάτοικοι βορείων προαστίων ) _ με τους γνωστούς τους τρόπους_   να το καπαρώσουν για τους μοσχαναθρεμμένους γόνους τους.
_ βλέπεις μερικοί κομπλεξαρισμένοι δε αρκούνται μόνο στο να αγοράζουν με οποιοδήποτε τίμημα, το άριστα _ αλλά απαιτούν και να είναι και οι μοναδικοί που το «έχουν»

Δυστυχώς οι υπόγειες διαδρομές αποκαλύφθηκαν

Επίσης δεν ξεφεύγει της προσοχής, όλων όσων ασχολούνται και εμπλέκονται με τη διαδικασία των εξετάσεων, μερικές περίεργες «συμπτώσεις» 
Η εμμονή μερικών να θέτουν αυτούσια θέματα στις εξετάσεις από μέτρια περιοδικά του χώρου, τι ακριβώς δείχνει;
Φτώχια έμπνευσης; Επιβολή τρόπου σκέψης; Μονομέρεια; Και τελικά επιστημονική ανεπάρκεια;
Και οι πυρίμαχες εταιρείες τι κάνουν;
Με ευγενικές ανακοινώσεις και έναρξη «μπλαζέ» διαλόγων, θα λύσουν το πρόβλημα; Ένα πρόβλημα που έχει τις ρίζες του,  στον τρόπο με τον οποίο   οι ίδιες αυτές εταιρείες _ μέσα από τους δικούς τους,  αδιαφανείς,  διαγωνισμούς, διαχειρίζονται αντίστοιχα ζητήματα θεματοδότησης;


Πέρα και πάνω απ’ αυτά οι μαθητές μας, κατεβαίνουν στις εξετάσεις με ένα και μοναδικό στόχο: ανεξάρτητα από το «ποιος» βάζει τα θέματα και ανεξάρτητα από το «ποια» είναι τα θέματα

ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΑ

Για αυτό κι Εμείς παρόλα αυτά συνεχίζουμε στην κορυφή

Έτη φωτός μακριά από τα συνοικιακά μπακάλικα και τους ευκατάστατους εισοδηματίες που μπορούν να πληρώνουν ιδιαίτερο σε όλα τα μαθήματα…
Πως τα πήγαν άραγε οι «συνταξιούχοι» ταβερνιάρηδες;

Ας κάνουν τώρα μια βόλτα στα στρογγυλά τραπέζια, επίλυσης ομοκυκλικών ασκήσεων, κι ας καταγράψουν τα 10άρια και τα 12- άρια τους _ αν τα πιάσουν κι αυτά_  

Ας πάρουν μια γεύση από πρώην «πετυχημένους», με μετάλλια πιστοποιημένους και με παράσημα φορτωμένους μέτριους…  τι γράψανε άραγε τα καμάρια;  

Και που είναι οι «μαϊμού» μαθηματικοί, θλιβεροί κι ανιστόρητοι,
που μέχρι το απόγευμα περίμεναν για να επεξεργαστούν τις λύσεις _
τις οποίες στη συνέχεια αντέγραφαν λάθος…από έγκυρα sites      

_ του θυμίζω ότι:  μπορείς πολλούς να τους κοροϊδεύεις για ένα μικρό χρονικό διάστημα, άλλους να τους κοροϊδέψεις για ένα μεγαλύτερο διάστημα, δεν μπορείς όμως να τους κοροϊδεύεις όλους για πάντα_   ήρθε η ώρα να πληρώσει αυτός και όσοι παρασύρθηκαν από έναν κομπογιαννίτη, το τίμημα της κομπλεξικής εμμονής του,  να παριστάνει κάτι που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και που ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

αυτοί λοιπόν όλοι εκεί


κι εμείς απέναντι

Οι δικοί μας ασυμβίβαστοι
Οι δικοί μας Γενναίοι, όχι ένας και δύο, αλλά  ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ,  
μέσα από την ΟΜΑΔΑ, τη συλλογική προσπάθεια και με σκληρή κι επίπονη προετοιμασία, μεγαλούργησαν και επινόησαν_ ακόμα και μέσα στην τρίωρη δοκιμασία _ νέες τακτικές και λύσεις και έφτασαν και πάλι ψηλά, πολύ ψηλά…
ως το 95….
μπορεί να μας στέρησαν το 100άρι,
άλλα ακόμα κι έτσι η κραυγή εξακολουθεί «στεντόρεια και κατακλυσμική»

«εδώ τα μαθηματικά δεν είναι ποτέ δύσκολα»

NON MOLLARE MAI  

Δεν υπάρχουν σχόλια: