supremum εκδόσεις

supremum εκδόσεις
Με σεβασμό στον Συγγραφέα ως βασικό και αναντικατάστατο κρίκο δημιουργίας ενός βιβλίου

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α
Συναρτήσεις- Όρια- Συνέχεια

τόμος Β

τόμος Β
Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών
κυκλοφόρησε

«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

.

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ_ ΜΑΗΣ 2013_ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑ Δ
















το σχόλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας






Σχόλιο:

Θέματα πολύ υψηλού επιπέδου
Πλήρης κάλυψη της ύλης
Απαιτούσαν εξαντλητικό γράψιμο και ψυχραιμία
Για πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους
Για υποψηφίους που έχουν κατανοήσει την ύλη και των τριών τάξεων του Λυκείου και έχουν εξασκηθεί στο να παράγουν κατά τη διάρκεια της οποιασδήποτε εξέτασης 
Ο χρόνος οριακά επαρκούσε για την επιτυχή αντιμετώπιση όλων των θεμάτων,  χωρίς να αφήνει περιθώρια για να γίνει επανέλεγχος  

Συγχαρητήρια στην επιτροπή για την επιλογή των θεμάτων
( η μόνη ένσταση είναι για τα παιδιά που δε διάλεξαν το μάθημα αυτό και επέλεξαν άλλα μαθήματα στα οποία έπεσαν ευκολότερα θέματα….όμως τα παιδιά αυτά για αυτό επέλεξαν αυτά τα μαθήματα,  γιατί δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. Για τη συζήτηση περί κλοπής μορίων από τους υποψηφίους που επέλεξαν το μάθημα Μαθηματικών Γενικής Παιδείας ή της πριμοδότησης άλλων μαθημάτων _που ο χαρακτήρας τους _ ενισχύει την παπαγαλία…. Δεν θα σχολιάσω… όμως
Αυτό δεν αφορά το μάθημα των Μαθηματικών… ούτε είναι θέμα των Συναδέλφων Μαθηματικών που συμμετέχοντας σε μια επιτροπή θεματοδότησης,  έχουν _ και πολύ καλά κάνουν_  στο μυαλό τους : το πώς με ηθική, τόλμη και σεβασμό στους Μαθητές και τους καθηγητές τους θα εξυψώσουν την επιστήμη τους και πως θα ανεβάσουν το επίπεδο ακόμα ψηλότερα… άλλωστε κι οι μαθητές που επιλέγουν αυτό το μάθημα το κάνουν είτε επειδή έχουν έφεση στα μαθηματικά είτε επειδή δεν αντέχουν την παπαγαλία_ όλα τα παραπάνω έντεχνα χρησιμοποιούνται από μερικούς για να καλύψουν την επιστημονική ή την παιδαγωγική τους  ανεπάρκεια.)   

Δεν υπάρχει μαχόμενος συνάδελφος Μαθηματικός Καθηγητής _ όχι διευθυντής και σουλατσαδόρος,  ο οποίος να παλεύει ακούραστα μέσα στην τάξη όλη τη χρονιά _ αυτός ο ίδιος και όχι οι διάφοροι παρατρεχάμενοι «κλώνοι» του_ που να μη νοιώθει ικανοποίηση με τέτοιου είδους θέματα _ ανεξάρτητα αν οι μαθητές του τα κατάφεραν ή όχι
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ  και έχουμε πιθανότητες να τα καταφέρουμε στο Μέλλον _ 
τα ίδια ισχύουν και για τους μαθητές μας που δεν τα κατάφεραν _   

Παιδιά το κεφάλι ψηλά

Εκεί είναι ο πήχης ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ
και είναι για μας

Απαιτείστε από τον εαυτό σας τα μέγιστα

Ψάξτε κι απαιτείστε και από τους καθηγητές σας τα μέγιστα


Αυτά τα δύσκολα θέματα ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ
  
Κι όπως έλεγε ο Μπρεχτ

«Αν μείνουνε τα πράγματα όπως είναι είσαστε χαμένοι !!
Φίλος σας είναι η ΑΛΛΑΓΗ!
Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ  είναι σύμμαχός σας!.
Αυτό που έχετε , απαρνηθείτε το!
Και ΠΑΡΤΕ
Αυτό που σας ΑΡΝΙΟΥΝΤΑΙ !!!…»




( Με αφορμή τα θέματα της ΟΕΦΕ 2013 μερικοί συνάδελφοι φροντιστές, άσκησαν κριτική στα θέματα, που τελικά επελέγησαν, ως προς την έκταση και την πιθανή τους δυσκολία… τα γεγονότα που ακολούθησαν,  δείχνουν ότι αν δεν προετοιμάζουμε τους μαθητές μας σε πολύ ανεβασμένου επιπέδου διαγωνίσματα,  δεν θα μπορούν να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους θέματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.)



Συγχαρητήρια στους μαθητές που αρίστευσαν σε τέτοιου είδους θέματα

Συγχαρητήρια και στους μαθητές μου _ που με τα απίστευτα 100 άρια τους_ για μία ακόμα χρονιά αποδεικνύουν ότι « εδώ τα μαθηματικά δεν είναι ποτέ δύσκολα»
Συνεχίζουμε για τη «μητέρα όλων των μαχών»

Non Mollare Mai  

ΑΠΟΦΑΣΗ

Χρειάζονται πολλά τον κόσμο για να αλλάξεις!!
Οργή και επιμονή!!
Γνώση και Αγανάκτηση!!
Γρήγορη απόφαση!
Στόχαση βαθιά!!
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πως την πραγματικότητα να αλλάξουμε!!
ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια: