supremum εκδόσεις

supremum εκδόσεις
Με σεβασμό στον Συγγραφέα ως βασικό και αναντικατάστατο κρίκο δημιουργίας ενός βιβλίου

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α
Συναρτήσεις- Όρια- Συνέχεια

τόμος Β

τόμος Β
Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών
κυκλοφόρησε

«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2020 ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
































Σημείωση για το Θέμα Γ των αποφοίτων που εξετάσθηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα.
Ο τύπος για το εμβαδό του  ισοσκελούς τριγώνου ΑΒΓ με ΑΒ=ΑΓ, το οποίο είναι εγγεγραμμένο σε κύκλο κέντρου Ο και ακτίνας 1 δίνεται σε κάθε περίπτωση,  από τον τύπο Ε(θ)=ημθ.(1+συνθ) με το θ να ανήκει στο διάστημα (0,π)
  • Είναι σοβαρό ατόπημα της επιτροπής που δεν ξεκαθάρισε ή ότι το σχήμα που παραθέτει είναι ενδεικτικό ή ότι αφορά στην περίπτωση που το θ ανήκει στο διάστημα (0,π/2) και η λύση που ζητάει από τους υποψηφίους, αναφέρεται μόνο στην περίπτωση αυτή. Θα μπορούσε κάλλιστα να δίνει ότι θ ανήκει στο διάστημα (0,π/2) .
  • Είναι επίσης σοβαρό ατόπημα σε όσους λύνουν τα θέματα, οι παρόντες εδώ εξαιρούνται, το λέω και το εννοώ,  να σφυρίζουν αδιάφορα, λύνοντας το σχετικό θέμα με την παραδοχή το θ  ανήκει στο (0,π/2) και να ισχυρίζονται μάλιστα ότι είναι λάθος(!!!!) η άσκηση του βιβλίου και έπρεπε να πέσει στις εξετάσεις… για να το αντιληφθούν. Η άσκηση δεν είναι λάθος, μάλλον λάθος είναι ο τρόπος που την έλυναν μέχρι τώρα οι ίδιοι ή τα διάφορα «λυσάρια»... Δηλαδή αν κάποιος υποψήφιος το έλυνε σωστά διακρίνοντας περιπτώσεις…. τόσο το χειρότερο για αυτόν… θα έχανε (άσκοπα) χρόνο;;;;;
  • Το γεγονός ότι πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι έχουν συμπεριλάβει την άσκηση σε βιβλία τους, με την υποσημείωση ότι το θ ανήκει στο (0,π/2)_ γιατί με αυτόν τον τρόπο επιθυμούν να διαπραγματευτούν το συγκεκριμένο θέμα_  δεν μας απαλλάσσει από την υποχρέωση,  όταν λύνουμε τα θέματα που ζητούνται από την επιτροπή και απευθύνονται στους μαθητές μας, να τα λύνουμε με την επιστημονική αυστηρότητα και ακρίβεια που επιβάλλει η Μαθηματική μας παράδοση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: