supremum εκδόσεις

supremum εκδόσεις
Με σεβασμό στον Συγγραφέα ως βασικό και αναντικατάστατο κρίκο δημιουργίας ενός βιβλίου

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α

Εισαγωγή στη Μαθηματική Ανάλυση. τόμος Α
Συναρτήσεις- Όρια- Συνέχεια

τόμος Β

τόμος Β
Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών

Γενικά Διαγωνίσματα Μαθηματικών
κυκλοφόρησε

«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

.

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ




























Σχόλια - Παρατηρήσεις
·    Θέματα σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα του Ιουνίου 2018
·    Έξυπνα και με σαφή κλιμάκωση της δυσκολίας.
·    Το Δ5 απλά άλυτο…
·    Λυπάμαι αλλά η σχέση : 

 , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ !!!!!  ούτε για τους Μαθητές που εξετάζονται_ πρωτίστως για αυτούς, ούτε για τους Καθηγητές που διδάσκουν το Μάθημα των Μαθηματικών_ υπάρχει περίπτωση να γράψουν στον πίνακα μια τέτοια ανίσωση και να μην καλέσουν το ακροατήριο τους να σκαριφίσει τουλάχιστον μια μικρή απόδειξη;_ , ούτε για την Επιτροπή που έθεσε τα συγκεκριμένα θέματα και φαντάζομαι ούτε και για τους διορθωτές_ οι οποίοι αν δε δουν σε ένα γραπτό την απόδειξη πως θα δώσουν και τα 5!!!!!! μόρια;;;;;;;;…
·    Χρόνια παρακολουθώ τις διαλέξεις, εξαίρετων Συναδέλφων Μαθηματικών, _ μερικοί εξ αυτών  συμμετέχουν και στις εκάστοτε επιτροπές θεματοδότησης_…. Τους ενοχλούσε πάρα πολύ, η εμμονή και η εξωφρενική «ασκησιολογία»  με τη Συνάρτηση Οριζόμενη από Ολοκλήρωμα και τις υπερβολές που κορυφώθηκαν με τα θέματα του 2015…. Δεκτό αν και διαφωνούσα και εξακολουθώ και διαφωνώ…  Και έτσι αποφάσισαν στροφή στα θέματα που άπτονται του σχολικού βιβλίου…. Δεκτό κι αυτό…. Κάποτε μάλλον κι αυτά εξαντλούνται και αρχίζουν οι επιλογές θεμάτων σαν το Δ5;;;;;….στην κατηγορία «μυρίζω τα νύχια μου»…. 
« πώς να ξεκινήσω Δάσκαλε να ισχυριστώ ότι : 
και να επιμένω ακόμα ότι ο δρόμος αυτός είναι σωστός; 
Ακόμα κι όταν μετά από 10 γραμμές!!!!! καταλήξω στο  
 ,;;;;;; 
Και είναι αλήθεια ότι το παραπάνω είναι προφανές!!!!! Όπως διάβασα σε διάφορα sites ;;;;» 
 Ας απαντήσει κάποιος…. 

·    Οι Δάσκαλοι της Μαθηματικής Ανάλυσης καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ και πόσο δύσκολο είναι πλέον να πείσεις μαθητές που έχουν το ταλέντο και το μαθηματικό υπόβαθρο να μελετήσου βαθιά τη θεωρία και να διακριθούν στα Μαθηματικά, ότι δεν είναι χάσιμο χρόνου και ούτε έρχεται σε βάρος των άλλων μαθημάτων….
·    Δεν σχολιάζω σαν αρνητικό τη μονοτονία της αντιστρόφου, απλά σχολιάζω ότι τελικά με τις επιλογές μερικών οδηγούμε πολύ καλούς μαθητές που αγαπούν τα Μαθηματικά είτε να απαξιώνουν και να μην ασχολούνται καθόλου, είτε να περιορίζονται ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τις εξετάσεις αδιαφορώντας για πολύ σπουδαίες έννοιες της Μαθηματικής Ανάλυσης

Βασίλης Γ.  Κουγιουμτσιάδης
Μαθηματικός


Υ.Γ. Ακολουθεί
Μια ωραία  και απλή αιτιολόγηση  για το
  που βρήκαν τα παιδιά που το μεσημέρι κουβεντιάσαμε τα θέματα στην τάξη

οι γερόντοι.... τότε


   
και τώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια: