Και
ακόμα καλύτερα….
Υ.Γ.
1
Η
Επανάσταση ξεκινά από τα Μαθηματικά!!!
Αυτό
που συμβαίνει με τα Μαθηματικά είναι φοβερό και άξιο προσοχής….
Το πώς μπορούμε
κάθε χρόνο να ανεβάζουμε το επίπεδο ακόμα πιο ψηλά, γυρίζοντας την πλάτη σε «δοκιμασμένες»
συνταγές μετριότητας,
σε υποτίθεται «συλλογικές» ενορχηστρώσεις
αναπαραγωγής
βαθυστόχαστης κενότητας,
αγνοώντας τις λαϊκίστικες κορώνες
και τις βλακώδεις
εμμονές
που αποσκοπούν μόνο και μόνο στο χάιδεμα αυτιών.
Συγχαρητήρια
στην Επιτροπή!!!
Όχι
μόνο αποτελείται από ανθρώπους που έχουν κάνει μάθημα σε τάξη!!!! Άπειρα χρόνια!!!(
κάποιος αφελής αναρωτήθηκε με αγένεια αν μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο!!!)
αλλά και από Επιστήμονες που έχουν
μελετήσει το σχολικό βιβλίο και όλα τα σχολικά βιβλία με μεγάλη προσοχή και
οξυδέρκεια _ και σίγουρα χωρίς να θεωρούν κανένα εδάφιο των Μαθηματικών «εκτός ύλης»!!
Μερικοί
φτηνοί δημαγωγοί ανερυθρίαστα, εγκαλούν την επιστημονική γνώση, γιατί απαιτεί
από τους αυριανούς επιστήμονες
να μπορούν να ξεχωρίσουν τη διαφορά ανάμεσα στην
κυβική ρίζα του x τετάρτης, από τη δύναμη
του x εις την τέσσερα τρίτα;;;;
Αυτό κι άλλα πολλά θα έπρεπε οι «πανεπιστήμονες» που κάνουν μαθηματικά Γ Λυκείου
σε μαθητές της Α Λυκείου, να τους τα είχαν μάθει στην ώρα τους!!!
Οι
ίδιοι που μιλούν για την «αδυσώπητη» Τριγωνομετρία, ας ρίξουν μια ματιά στις ασκήσεις
του σχολικού βιβλίου στο πρόσημο συνάρτησης με τη βοήθεια των άμεσων συνεπειών του
υπέροχου κατά τα αλλά «υπαρξιακού θεωρήματος» Bolzano
Υ.Γ.2
Δυστυχώς
σε αυτήν την Επανάσταση κάποιοι θα απουσιάζουν
αυτοί
που ανήγαγαν το φορμαλισμό και την ασκησιολογία σε επιστήμη
αυτοί
που αποθεώνουν κάθε μετριότητα και προσδένονται κάθε φορά στο «άρμα» που έχει
πέραση… μόνο και μόνο για να μη νιώθουν μοναξιά στην άγνοια τους
που
δεν έχουν προσωπική άποψη για το μάθημα που υποτίθεται ότι διδάσκουν
Μην
ψάχνουν αλλού τους υπεύθυνους
Ας
κοιταχτούν στον καθρέφτη….
κάθε
φορά που ξεχνούν τη Γεωμετρία στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και στο
πρόγραμμα των επαναληπτικών θεμάτων
κάθε
φορά που στριμώχνουν την Τριγωνομετρία στις συμπληγάδες του
αναλυτικού προγράμματος
μόνο και μόνο
για
να "κάνουν" από νωρίς(!!!!!) την
ύλη της Γ Λυκείου!!!!,
σε ποιους;;;;;
Σε μαθητές Β Λυκείου αλλά ακόμα
και Α Λυκείου!!!! που απλά είναι άσχετοι
από αλγεβρικό λογισμό!!! _ χωρίς μάλιστα να ευθύνονται οι ίδιοι_
κάθε
φορά που ( σε συνεννόηση;;;;; ) δε συμπεριλαμβάνουν στην εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών
της Β Λυκείου την Τριγωνομετρία!!!!!! Με αποτέλεσμα μερικοί μαθητές τους να έχουν
να ασχοληθούν με την απλή λύση μιας εξίσωσης του τύπου ημx+συνx=0
στο διάστημα [0,π] από τον Οκτώβρη του 2016!!!!
Και
να μην συμπονούν τώρα τους μαθητές τους…
ούτε να φορτώνουν τη δική τους
αποτυχία _ ως καθηγητές_ σε αποτυχία των μαθητών που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν
θέματα που αγνοούσαν την ύπαρξη τους
Είναι
πολύ αργά!!
Αυτό
που πρέπει να κάνουν είναι
Να
τους σέβονται και να τους προετοιμάζουν
σωστά με συνέπεια και αποφασιστικότητα και για τα τρία συνεχόμενα χρόνια του
Λυκείου _ και όχι μόνο!!!!_
Υ.Γ.
3
Αυτοί
που ξημεροβραδιάζονται στα φόρουμ και στα συνέδρια
Δεν
είχαν πάρει χαμπάρι από τη Θεσσαλονίκη το 2015 ... ότι :
τέλος
τα «υπαρξιακά θεωρήματα»;;;;;....
Δεν
έχουν μελετήσει την εμπεριστατωμένη μελέτη που παρουσιάστηκε και στο συνέδριο της
ΟΕΦΕ στα Ιωάννινα το 2016 αλλά και στην ημερίδα της Σχολής Καλαμαρί το 2017 για
το έλλειμμα θεωρητικής κατάρτισης των μαθητών που διαγωνίζονται
στις
Πανελλαδικές Εξετάσεις, αλλά και των καθηγητών που υποτίθεται τους προετοιμάζουν
για τις εξετάσεις αυτές αλλά χωρίς εμβάθυνση στη θεωρία;;;;
Για
λοιπόν τώρα τόσο κλάμα;;;
Τι
ακριβώς θέλουν να κρύψουν;
Άραγε
ακόμα αναρωτιούνται αν οι τριγωνομετρικές ανισώσεις είναι εντός ύλης??????
Υ.Γ.
4
Κι
οι γονείς;;; είναι άμοιροι ευθυνών;;;;
όταν
επιλέγεις με βάση την αντιεπιστημονική λογική των «λίγων και γεμάτων ωρών» ενός
ιδιαίτερου
και
την αντιδεοντολογική ιδεοληψία «ότι εκεί κάνουν μόνο ότι είναι στην εξεταστέα ύλη,
χωρίς τίποτα περιττό!!!!»
Ξέρει
λοιπόν κι «η κουτσή μαρία» τι είναι εντός και εκτός ύλης….
Τι
είναι «περιττό»; και τι «άχρηστο»;
Έτσι
όταν επιλέγεις «μπακάλικο» ή «ιδιαιτεράδικο»….
Όταν
επιλέγεις «δάσκαλο» για τα Μαθηματικά!!!! έναν γραφικό κι επικίνδυνο «υπομηχανικό»….
ακολουθώντας το γνωστό σύστημα που ξεκινάει από γνωστούς «δασκάλους» δημοτικού σχολείου….
Όταν
λοιπόν επιλέγεις έτσι θα πρέπει να είσαι έτοιμος να διαχειριστείς και την δεδομένη
αποτυχία….
Θυμίζω
ότι μπορεί κάποιος να κοροϊδεύει πολλούς για μεγάλο διάστημα…. Λιγότερους για κάποιο
μικρότερο διάστημα…..
Μέχρι
να έρθει η ώρα που θα είναι πολύ δύσκολο να παραμυθιάσει ακόμα κι έναν….
Υ.Γ.
5.
Όσο
για τους νεαρούς μαθητές που φωνασκούν στα social media….
και εγκαλούν την Επιτροπή ότι τάχα έβαλε θέματα.... για Μαθηματικούς
Διαγωνισμούς(!!!!!!) κι άλλα τέτοια φαιδρά….....
Απ’ ότι φαίνεται, παρ' όλες τις άπειρες ασκήσεις που έλυσαν κατά τη
διάρκεια της χρονιάς: από φοβερά και τρομερά βοηθήματα, και ενημερωμένα sites,
μάλλον ξέχασαν να λύσουν τις ασκήσεις του βιβλίου τους:
Όλες
οι ασκήσεις των Μαθηματικών Προσανατολισμού 2017 περιέχονται στο Σχολικό
Βιβλίο!!!!
Θέμα Β
§1.2.
Άσκηση 2vii Α ομάδας!!
Άσκηση 8 Α ομάδας!! Σελίδα 28 (νέα έκδοση)
Θέμα
Γ
§3.8
Άσκηση 8 Β ομάδας
Θέμα
Δ
§2.3
Άσκηση 9 Β ομάδας
§1.8
Άσκηση 9 Α ομάδας
§3.1
Άσκηση 1ix Α ομάδας
§3.5
Άσκηση 9 Β ομάδας
Non Mollare Mai
Βασίλης
Κουγιουμτσιάδης
Μαθηματικός
Φροντιστής
Μέσης Εκπαίδευσης
για
27 χρόνια
1 σχόλιο:
Ήρθα με αγωνία!
Φεύγω με χαμόγελο πλατύ να πάω τα νέα σας.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
Καλή συνέχεια!!!
Δημοσίευση σχολίου